یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد: عملیات وعده‌ی صادق ایران به گوش جهانیان رساند که زور و قدرت تأثیری ندارد و ایران متکی به خداست و با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می‌ایستد.

به گزارش یزدفردا: آیت الله «محمدرضا ناصری» در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۳۱ فروردین) به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با حرکت بزرگ و بی‌سابقه در مقابل اسرائیل ایستاد و دنیا را متحیر و شگفت‌زده کرد.

وی افزود: عملیات وعده‌ی صادق ایران به گوش جهانیان رساند که زور و قدرت تأثیری ندارد و ایران متکی به خداست و با عزم راسخ مقابل ظلم و ستم می‌ایستد.

خطیب نماز جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسئله حجاب، گفت: خواهران و برادران و جامعه ایرانی نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند؛ تا خدشه‌ای به ایمان آنان وارد نشود.

آیت الله ناصری از اقدامات نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه گزارشها حاکی از تاثیرگذاری اقدامات نیروی انتظامی در این مورد است ولی سایر ارگانها و بخشها اعم از مدارس و دانشگاه‌ها، بازار، ادارات و مردم و سایر دستگاه‌ها نیز با روی گشاده در این باره نهی از منکر کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به مناسبت اول اردیبهشت ماه روز شهدای ورزشکار، گفت: حدود پنج هزار شهید ورزشکار و ۱۰۰ شهید ورزشکار مدافع حرم داریم و بیانگر این است که خوشبختانه ورزشکاران کشورمان افرادی مومن و متعهد هستند و امیدواریم در راه خود به ویژه در عرصه‌های بین المللی استقامت داشته باشند.

وی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: تاسیس سپاه یکی از نعمات خداوند به مردم کشورمان و از الهمات خدایی به امام راحل(ره) بود.

آیت الله ناصری با اشاره به حرکت اخیر سپاه پاسداران در حمله موشکی به سرزمین‌های اشغالی، خاطرنشان کرد: این حرکت شجاعانه که با وجود تهدیدهای دشمنان با گوش فرا دادن به فرمان مقام معظم رهبری انجام شد، موجب سرفرازی ایران و اسلام و زنده شدن دوباره انقلاب اسلامی شد و به دنیا نشان داد که ایران اسلامی تنها متکی به خداوند است.

وی به ایستادگی امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب در موضوع انحلال ارتش جمهوری اسلامی و تاکیدشان بر تقویت ارتش نیز اشاره و عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش الهی، مومن، باوفا، منظم و پیشرفته است که از آنها قدردانی و تشکر می‌کنیم.

امام جمعه یزد در پایان نیز به پنجم اردیبهشت سالروز حمله نظامی آمریکا در طبس و عاقبت لشکریان کفر اشاره کرد و گفت: امیدوار بودیم که آمریکایی‌ها از این شکست که با طوفان شن و به قول امام راحل(ره) بدست لشکریان خداوند رقم خورد، درس بگیرند ولی متاسفانه نه در آن حادثه و در اتفاقات اخیر عبرت نگرفته‌اند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا